Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

kaktusak

7. 12. 2011 20:11
Není pravda, že děti chodily za normalizace stejně oblékané,

ani že měly stejné dárky. Není pravda, že byly k dostání jen dva druhy kol. A tak je to s celým článkem...

2 0
možnosti

bofums

7. 12. 2011 19:50
Milé děvče!

Od mladého děvčete- Husákova děcka- bych tak hezký názor ani nečekal ! Vaše generace- pokud

nezatrpkne - je do budoucna nadějí. Chápu každého, komu se v dětství líbily lampionové průvody,

" mírové ohně "- mimochodem všude hojně přiživované pneumatikami z JZD a St. st., strýcové v unif.

na valnících/ kynoucí davům pracujících /,nepochopím ale ty, kterým se nelíbí Vaše pravda - viz sve-

řepý strýc Joe. Mimochodem-  svého psa bych Vámi navrženou zástěnou  opravdu urazilR^!!

3 0
možnosti

ftdolton

7. 12. 2011 17:54
Njn,

milá paní s Vitacitem. Protože jste mladá, tak jste zřejmě nikdy neslyšela o tom, že kvantita se mění v kvalitu. V textu srovnáváte bezmála 300 000 obětí nacistické okupace necelými třemi sty popravenými z "politických" důvodů po Únoru.

2 0
možnosti

Akroe

7. 12. 2011 18:30
Re: Njn,

No tak za prvé bych se vůbec nezastávala jednoho vraha před druhým (že on zabil míň než ten první). Za další "válečné" vraždění je lidstvu tak nějak dáno od nepaměti a teritoriální boje o území jsou a budou nejen mezi zvířaty ale i lidmy. Ale co především, vraždy z vykonstruovaných neexistujících důvodů... No to se na mě nezlobte, ale mluvíte jako Ďáblův advokát. Paní s Vitacitem.:-/

4 0
možnosti

Ottis300

7. 12. 2011 16:31
Dobře napsané!

R^R^R^

4 0
možnosti

Pavel_D

7. 12. 2011 15:08
Děkuji Vám!

Děkuji za tohle připomenutí. Jsem rád, že i řada vás, mladších, se umí na minulá léta podívat očima, jakými jsme je viděli my, trochu starší. A jak jsme je prožívali.

Vzpomínám, jak ještě v asi r. 1948 nám známí ve Stráži pod Rálskem ukazovali s pýchou vybudované nové stáje, pečlivě ošetřované kravičky a moderní aparaturu na zpracování mléka. Když jsme je byli navštívit za nějaký rok později, byly stáje prázdné a naleštěné aparáty pryč. Měli štěstí, že jim alespoň zůstala střecha nad hlavou.

Moje babička měla těch 170 Kč důchodu měsíčně také.

Pro ty, co tohle zapomněli, by se měl vybudovat skanzen komunismu, kde by povinně měli strávit alespoň jeden rok. V šest do rachoty zvesela, odpoledne schůze a školení, večer povinně na vystoupení sovětských umělců, v sobotu samozřejmě ještě do práce, a v neděli na akci Z nebo na brigádu do JZD...

5 0
možnosti

carolusI

7. 12. 2011 23:23
Re: Děkuji Vám!

Tak já jsem ta padesátá léta také zažil. Místo do pionýra jsem chodil  do kostela a měl jsem pro to dost polepený kádrový profil.  Rodiče přišli o hospodářství, švakr dokonce o zámek. V KSČ  jsem nikdy nebyl a ani nikoho nenapadlo mi členství vnucovat. Se zlou by se potázal. Svobodná Evropa u mě vyhrávala celé dny a když jí právě nepřehlušovaly rušičky, i sousedi si mohli poslechout co je nového. Tak mě snad ze sympatií ke komunistům nikdo podezřívat nebude. Přesto musím přiznat, že komunistický režim se s postupem času civilizoval. Zato ten dnešní je s postupem času stále horší a horší. Drábek a jeho kumpáni se snad zhlédli v dobách nevolnictví a mílovými kroky k němu směřují. Jen jsem zvědav, jak si budou lidé pochvalovat dnešní svobodu, až jim starosta přijde zkontrolovat kamna, jestli pálí ten správný druh uhlí. To si ani komunisti nedovolili.  Je mi jasné, že teď už mě nevemou ani do ODS. Mám prostě smůlu. S gaunery se neskamarádím a na dolarového milionáře to nedotáhnu.

1 0
možnosti

strycek-Joe spol. s r.o.

7. 12. 2011 14:54
Kdybych tomu uvěřil

tak bych zaplakal. Já si ale vzpomínám, že současný režim přebníral moc v roce 1989 a v roce 1989, opravdu, ale opravdu, žádný lékař v uranovém dole nepracoval R^

1 0
možnosti

Pavel_D

7. 12. 2011 15:10
Re: Kdybych tomu uvěřil

Strýček Joe by měl tomu skanzenu komunismu šéfovat.

3 0
možnosti

modrénebe

7. 12. 2011 14:22
Jen tak jsem projel

svůj život a vzpomněl na svého dědu, který dostal s velkými problémy důchod 170,- Kč měsíčně a kdyby neměl děti tak by chcípnul hlady (moc se omlouvám dědovi za to ošklivé slovo). Jinak R^R^R^

4 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1260x
Jedna ze 7 mld. či kolik nás tuhle planetu obývá.

Seznam rubrik