Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
L

lajika

3. 8. 2012 15:18
že jo?

tak to s dětma chodí. Já si taky vždycky vymaluju nějakou idylku a "to si to užijem" skončí to opocenou utahanou mnou na pokraji šílenství a dítkem v lepším případě pouze znuděným. Ale pořád doufám, že je to lepší než nedělat nic a že bude aspoň jednou na co vzpomínat.... :)

0 0
možnosti
IH

misaviki

3. 8. 2012 15:15
.

Mě se zase stalo, že jsem nechala klíče od auta ve dveřích auta. Visely tam do rána než jsem jela do práce :-P

0 0
možnosti
VC

Velkej chytrak

3. 8. 2012 13:31
jejda

mě se stalo něco podobného,jaké bylo moje překvapení,když za necelou hoďku zazvonil u mého baráku hodný pán - neztatil jste náhodou peněženku ? Vůbec jsem nechápal co se stalo.Popsal mi,že jí zahlédl z auta na silnici.

A jako korunka - příští den jsem na udaném místě našel ještě z peněženky vypadlý řidičák ...

Kdo něvěří,ať tam běží ....;-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 37
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1260x
Jedna ze 7 mld. či kolik nás tuhle planetu obývá.

Seznam rubrik